Monday, February 29, 2016

USING MEANSWEAR


Aqui está, o outfit completo que vos tinha falado.
Esta camisa é da secção de homem da Lefties e eu acho-a mesmo gira, já a tinha usado com calças mas gostei muito mais de a ver com uma saia num look mais "girly". O meu namorado diz que não é nada o meu estilo, mas eu gosto e isso é que é importante,
O que acham?

Espero que gostem.
Cat

Here is the complete outfit that had spoken to you.
This shirt is the man section of Lefties and I think it even turns, had already used with pants but I liked a lot more to do with a skirt look a more "girly". My boyfriend says it's nothing my style, but I like and this is what is important,
What do you think?

I hope you enjoy.
Cat


Camisa/Shirt: Lefties Man
Saia/Skirt: Mango
Casaco/Jacket: Bershka
Botas/Boots: Stradivarius
Mala/Bag: Parfois
Óculos de Sol/Sunglasses: Parfois

2 comments: