Friday, May 19, 2017

MUCH INSPIRATION!

Uma das coisas que gosto de fazer quando tenho um bocadinho de tempo, é revirar o pinterest de cima a baixo, à procura de inspiração. Os meus looks favoritos são aqueles que invadem as semanas da moda, adoro a forma como as pessoas arriscam e de como não têm medo de usar aquilo que gostam. Nessas alturas, consigo encontrar muita inspiração que me ajuda a criar os meus outfits, e tudo se torna mais fácil. Vocês sabem que às vezes não é fácil escolher o que vestir, por isso quando a inspiração está em modo alargado, há que aproveitar e criar looks para a semana toda.
O outfit de hoje, não veio diretamente do pinterest, mas certamente que vai para lá.
Já me seguem? Não? Então, aqui está.

Espero que gostem.
Cat

One of the things I like to do when I have a little bit of time, is tearing apart pinterest from top to bottom, looking for inspiration. My favorite looks are those that invade fashion week, I love the way people risk and aren't afraid to use it. In those circumstances, I can find a lot of inspiration that helps me create my outfits, and everything becomes easier. You know that sometimes it's not easy to choose what to wear, so when inspiration is in extended mode, you have to take advantage and create looks for the whole week.
The outfit today, did not come directly from pinterest, but certainly go there.
Already follow me? No? So, here it is.

I hope you enjoy.
Cat
Vestido/Dress: Blanco
Camisa/Shirt: Springfield Man
Sapatos/Shoes: Primark
Mala/Bag: Parfois
Óculos de Sol/Sunnies: Vintage

No comments:

Post a Comment